Produktbild
Peter Brooks

Metrics for IT Service Management

Buch

This book considers the design and implementation of metrics in service organizations using industry standard frameworks. It uses the ITIL process structure and many principles from the ITIL and ISO20000 (BS15000) as a basis. It is a general guide to the use of metrics as a mechanism to control and steer IT service organizations. A major reason for covering this topic is that many organizations have found it very difficult to use metrics properly. This book will deal with the causes of the difficulties to implementing metrics and will present workable solutions. It provides a general guide to the design, implementation and use of metric… Mehr

CHF 82.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-90-77212-69-1
  • EAN: 9789077212691
  • Produktnummer: 35456479
  • Verlag: Van Haren Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2006
  • Seitenangabe: 208 S.
  • Masse: H24.4 cm x B17.0 cm x D1.1 cm 369 g
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 369

38 weitere Werke von Peter Brooks:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.