Jay Conrad Levinson
Guerrilla Advertising
Buch
At last, guerrilla marketing guru Jay Conrad Levinson applies his proven guerrilla philosophy to advertising, the most elusive, seductive, and expensive branch of the marketing tree. Teeming with anecdotes about past and current advertising successes and failures, GUERRILLA ADVERTISING is sure to entertain readers as they learn the nuts and bolts of cost-effective advertising for small businesses.
CHF 24.90
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-0-395-68718-5
- EAN: 9780395687185
- Produktnummer: 9220161
- Verlag: Mariner Books
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 1994
- Seitenangabe: 304 S.
- Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D2.0 cm 358 g
- Auflage: None
- Gewicht: 358
84 weitere Werke von Jay Conrad Levinson:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.