Produktbild
Zuohao (Hrsg.) Hu

Research Frontiers on the International Marketing Strategies of Chinese Brands

Ebook (PDF Format)

This book proposes a theoretical framework identifying external and internal factors that influence internationalization strategy of Chinese brands and brand performance. It explores several key strategies e.g. standardization versus adaptation, price leadership versus branding, OBM export versus OEM export, and incremental versus leap-forward internationalization model. The relationships are examined between various international marketing mix e.g. distribution channel and pricing strategies, and brand performance. Through case studies the text also analyses the internationalization of contract-based firms.

CHF 47.05

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Chen, Xi (Hrsg.) / Yang, Zhilin (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-317-20593-7
  • EAN: 9781317205937
  • Produktnummer: 20564531
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2016
  • Seitenangabe: 222 S.
  • Plattform: PDF
  • Abbildungen: 35 schwarz-weiße Abbildungen, 7 schwarz-weiße Zeichnungen

Über den Autor


Zuohao Hu, Ph.D, Kyoto University, is professor of Marketing at School of Economics and Management of Tsinghua University. His research interests are Marketing Strategy, International Marketing, Channel Management and Brand Strategy.Chen Xi, Ph.D, Tsinghua University, is associate professor of Marketing at the Business School of the China University of Political Science and Law. Her expertise is in consumer behaviour, international marketing, real estate marketing, and branding strategies. Zhilin Yang is professor of Marketing at City University of Hong Kong. His expertise is on international marketing strategy.

3 weitere Werke von Zuohao (Hrsg.) Hu:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.