Produktbild
Sebastian Schulz

Multi-Channel Distribution in the Age of the Digital Customer

An Empirical Analysis and Critical Assessment of Strategic Electronic Commerce Adoption in the German Automotive Industry

Buch

Bachelor Thesis from the year 2014 in the subject Business economics - Miscellaneous, grade: 2,0, University of Cooperative Education Stuttgart, course: BWL - International Business, language: English, abstract: In this thesis, the author approaches multi-channel distribution within the age of the digital customer, centralizing a strategic adoption in the German automotive industry. By applying a qualitative empirical research design, he determines key success factors and imperatives for building an effective digital business strategy in the German automotive industry and discloses general factors for success to thrive a multi-channel busines… Mehr

CHF 68.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-656-96038-6
  • EAN: 9783656960386
  • Produktnummer: 18280214
  • Verlag: GRIN Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2015
  • Seitenangabe: 176 S.
  • Masse: H21.3 cm x B15.2 cm x D0.9 cm 144 g
  • Auflage: 1. Auflage
  • Gewicht: 144

37 weitere Werke von Sebastian Schulz:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.