Produktbild
Martyn Hammersley

The Politics of Social Research

Buch

Is social research political? Should it be political? What are the implications of the politicization of social research? Recent years have seen a growing range of challenges to the idea that research should be governed by the principle of value neutrality. Critical, feminist, antiracist and postmodernist analyses have argued that social research is intrinsically political. In this stimulating and often controversial book, Martyn Hammersley weighs the arguments offered in support of these positions. He considers the fundamental issues that the debate raises about the nature of social research, its political dimensions and its contemporary rel… Mehr

CHF 74.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-8039-7719-8
  • EAN: 9780803977198
  • Produktnummer: 9470889
  • Verlag: Sage Publications UK
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2000
  • Seitenangabe: 204 S.
  • Masse: H21.6 cm x B14.0 cm x D1.2 cm 280 g
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 280

85 weitere Werke von Martyn Hammersley:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.