Esther (Hrsg.) Thorson
Integrated Communication
Synergy of Persuasive Voices
Ebook (PDF Format)
Building brands through integrated marketing is an approach being used by all top-level marketing strategists. The result of a series of papers presented at the eleventh annual Advertising and Consumer Psychology Conference held in Chicago, this volume brings together researchers and professionals whose efforts focus on integrating the various persuasive tools of marketing. It goes beyond case studies of the use of integrated marketing to look at how integrated communication actually works on achieving optimal effects on the various audiences for products.
CHF 50.30
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
Versandkostenfrei
Produktdetails
Weitere Autoren: Moore, Jeri (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-134-78022-8
- EAN: 9781134780228
- Produktnummer: 18417523
- Verlag: Taylor & Francis Ltd.
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2013
- Seitenangabe: 396 S.
- Plattform: PDF
- Masse: 245'232 KB
21 weitere Werke von Esther (Hrsg.) Thorson:
Synergy of Persuasive Voices
Ebook (EPUB Format)
CHF 96.75
Synergy of Persuasive Voices
Ebook (EPUB Format)
CHF 85.15
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.