Produktbild
Esther (Hrsg.) Thorson

Integrated Communication

Synergy of Persuasive Voices

Ebook (PDF Format)

Building brands through integrated marketing is an approach being used by all top-level marketing strategists. The result of a series of papers presented at the eleventh annual Advertising and Consumer Psychology Conference held in Chicago, this volume brings together researchers and professionals whose efforts focus on integrating the various persuasive tools of marketing. It goes beyond case studies of the use of integrated marketing to look at how integrated communication actually works on achieving optimal effects on the various audiences for products.

CHF 50.30

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Moore, Jeri (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-134-78022-8
  • EAN: 9781134780228
  • Produktnummer: 18417523
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 396 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 245'232 KB

21 weitere Werke von Esther (Hrsg.) Thorson:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.