Produktbild
Frances Brassington

Essentials of Marketing

Buch

The eagerly awaited third edition of Brassington and Pettitt’s innovative and creative Essentials of Marketing is a concise, no-nonsense book, designed to contain all the essential information that students need to understand when taking a short introductory course.Like Principles of Marketing, our essentials text brings together theory and practice. It covers a wide range of applications, industries and markets, exploring the way marketers must respond to those situations that demand an innovative response.Distinctive featuresWritten in a lively style with great design, Essentials of Marketing features the following:·    New and exciting exa… Mehr

CHF 71.30

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Pettitt, Stephen
  • ISBN: 978-0-273-72764-4
  • EAN: 9780273727644
  • Produktnummer: 13386588
  • Verlag: Pearson Academic
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2012
  • Seitenangabe: 544 S.
  • Masse: H26.6 cm x B19.7 cm x D2.4 cm 1'169 g
  • Auflage: 3. A.
  • Gewicht: 1169

Über den Autor


Dr Frances Brassington, Senior Lecturer - Oxford Brookes UniversityDr Stephen Pettitt, Deputy Vice Chancellor - University of Luton

7 weitere Werke von Frances Brassington:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.