Produktbild
Alan E. (Hrsg.) Singer

Business Ethics and Strategy, Volumes I and II

Ebook (PDF Format)

This volume is intended as a reference for those interested in the relationship between business strategy and business ethics, broadly conceived. Several articles have been selected from various leading journals in management, strategy and ethics. An introductory chapter provides an overview of the articles but it also relates them systematically to a fundamental dualism involving values, ethics and politics, all viewed from the perspective of business and business studies.

CHF 675.95

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-351-95405-1
  • EAN: 9781351954051
  • Produktnummer: 29278501
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2018
  • Seitenangabe: 1160 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 13'759 KB
  • Auflage: 1. Auflage

Über den Autor


Alan E. Singer is James Holshonnuser Distinguished Professor of Ethics at Appalachian State University, North Carolina. Previously he was the John Aram Professor of Business Ethics at Gonzaga University, Spokane, Washington and Reader in Strategic Management at the University of Canterbury, New Zealand.

4 weitere Werke von Alan E. (Hrsg.) Singer:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.