Femininities in the Field
Tourism and Transdisciplinary Research
The aim of this book is to reflect on the effect of femininities in the field and the encountered biases specific to women researchers. The global case studies cover access, attire/conduct, sexual harassment, personal safety, and accompanied research/well-being. The volume is an essential guide for supervisors, students and researchers.
CHF 165.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Schanzel, Heike A. (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-84541-650-8
- EAN: 9781845416508
- Produktnummer: 24254401
- Verlag: Channel View Publications Ltd
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2018
- Seitenangabe: 232 S.
- Masse: H16.3 cm x B24.1 cm x D2.1 cm 510 g
- Gewicht: 510
- Sonstiges: Postgraduate, Research & Scholarly
5 weitere Werke von Brooke A. (Hrsg.) Porter:
Bewertungen
Anmelden