Produktbild
William Aspray

Food in the Internet Age

Buch

This book examines food in the United States in the age of the Internet. One major theme running through the book is business opportunities and failures, as well as the harms to consumers and traditional brick-and-mortar companies that occurred as entrepreneurs tried to take advantage of the Internet to create online companies related to food. The other major theme is the concept of trust online and different models used by different companies to make their web presence seem trustworthy. The book describes a number of major food companies, including AllRecipes, Betty Crocker, Cook's Illustrated, Epicurious, Groupon, OpenTable, and Yelp. The b… Mehr

CHF 78.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Royer, George / Ocepek, Melissa G.
  • ISBN: 978-3-319-01597-2
  • EAN: 9783319015972
  • Produktnummer: 15257872
  • Verlag: Springer-Verlag GmbH
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 83 S.
  • Masse: H23.5 cm x B15.5 cm x D0.5 cm 160 g
  • Abbildungen: 16 illus., 16 schwarz-weiße Abbildungen
  • Gewicht: 160

41 weitere Werke von William Aspray:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.