Produktbild
Arch G. Woodside

Advances in Business Marketing and Purchasing

Case Studies for Industrial and Business Marketing Vol 7

Buch

Aims to help increase knowledge, skills and insights into making effective decisions in the 'bigger hall' of marketing management. This book covers setting strategic direction; product and customer portfolio analysis; product development; advertising; pricing; channel management; environmental scanning; and measuring strengths and weaknesses.

CHF 171.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Arch G. Woodside, G. Woodside / Arch G. Woodside
  • ISBN: 978-0-7623-0188-1
  • EAN: 9780762301881
  • Produktnummer: 2166496
  • Verlag: Emerald Group Publishing Limited
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1998
  • Seitenangabe: 264 S.
  • Masse: H24.0 cm x B16.1 cm x D1.8 cm 566 g
  • Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
  • Gewicht: 566

63 weitere Werke von Arch G. Woodside:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.