The New Social Learning
Connect, Collaborate, Work
In this revised and updated edition of The New Social Learning, Tony Bingham and Marcia Conner dispel organisational myths and fears about social media. By sharing the success stories of socially engaged companies and people, they persuasively make the case for using social media to encourage knowledge transfer and real-time learning in a connected and engaging way.
CHF 33.50
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Conner, Marcia
- ISBN: 978-1-56286-996-0
- EAN: 9781562869960
- Produktnummer: 18221519
- Verlag: American Society for Training & Development
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2015
- Seitenangabe: 352 S.
- Masse: H15.2 cm x B22.7 cm x D2.0 cm 468 g
- Auflage: 2 Revised edition
- Gewicht: 468
- Sonstiges: General (US: Trade)
6 weitere Werke von Tony Bingham:
Bewertungen
Anmelden