Accounting for Violence: Marketing Memory in Latin America
Offers bold new perspectives on the politics of memory in Latin America
CHF 136.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V106:
Fremdlagertitel. Lieferzeit unbestimmt
Produktdetails
Weitere Autoren: Bilbija, Ksenija (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-8223-5025-5
- EAN: 9780822350255
- Produktnummer: 11359011
- Verlag: Duke Univ Pr
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2011
- Seitenangabe: 424 S.
- Masse: H23.6 cm x B15.7 cm x D3.0 cm 717 g
- Auflage: New
- Gewicht: 717
Über den Autor
Ksenija Bilbija is Professor of Spanish and Director of the Latin American, Caribbean, and Iberian Studies Program at the University of Wisconsin, Madison.Leigh A. Payne is Professor of Sociology and Latin American studies at the University of Oxford and Visiting Professor of Political Science and Global Studies at the University of Minnesota.
6 weitere Werke von Leigh A. (Hrsg.) Payne:
Bewertungen
Anmelden