Produktbild
Mary Lynn (Hrsg.) Hamilton

Knowing, Becoming, Doing as Teacher Educators

Identity, Intimate Scholarship, Inquiry

Buch

The Advances in Research on Teaching series was established to provide state-of-the-art conceptualization and analysis of the processes involved in functioning as a classroom teacher. These include not only the behaviors of teachers that can be observed in the classroom, but also the planning, thinking, and decision making that occur before, during, and after interaction with students.

CHF 217.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Pinnegar, Stefinee E. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-78441-140-4
  • EAN: 9781784411404
  • Produktnummer: 20939684
  • Verlag: Emerald Group Publishing Limited
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2015
  • Seitenangabe: 410 S.
  • Masse: H23.5 cm x B15.7 cm x D2.6 cm 744 g
  • Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
  • Gewicht: 744

10 weitere Werke von Mary Lynn (Hrsg.) Hamilton:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.