Produktbild
James (Hrsg.) Graham

Collaborative Production in the Creative Industries

Buch

In recent years research into creative labour and cultural work has usually addressed the politics of production in these fields, but the sociotechnical and aesthetic dimensions of collaborative creative work have been somewhat overlooked.This book aims to address this gap. Through case studies that range from TV showrunning to independent publishing, from the film industry to social media platforms such as Tumblr and Wattpad, this collection develops a critical understanding of the integral role collaboration plays in contemporary media and culture. It draws attention to diverse kinds of creative collaboration afforded via the intermediation… Mehr

CHF 33.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Gandini, Alessandro (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-911534-28-0
  • EAN: 9781911534280
  • Produktnummer: 23524919
  • Verlag: Univ Of Westminster
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2017
  • Seitenangabe: 240 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D1.5 cm 521 g
  • Gewicht: 521

6 weitere Werke von James (Hrsg.) Graham:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.