Produktbild
Charles Lloyd (Hrsg.) Cohen

Religion and the Culture of Print in Modern America

Buch

Explores how a variety of print media - religious tracts, newsletters, cartoons, pamphlets, self-help books, mass-market paperbacks, and editions of the Bible from the King James Version to contemporary Bible-zines - have shaped and been shaped by experiences of faith since the Civil War.

CHF 105.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Boyer, Paul S. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-299-22570-4
  • EAN: 9780299225704
  • Produktnummer: 23244870
  • Verlag: University of Wisconsin Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2008
  • Seitenangabe: 376 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm 658 g
  • Abbildungen: 26 b/w illustrations
  • Gewicht: 658
  • Sonstiges: Undergraduate

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.