Produktbild
Kun-Huang (Hrsg.) Huarng

Quantitative Modelling in Marketing and Management (Second Edition)

Buch

The field of marketing and management has undergone immense changes over the past decade. These dynamic changes are driving an increasing need for data analysis using quantitative modelling. Problem solving using the quantitative approach and other models has always been a hot topic in the fields of marketing and management. Quantitative modelling seems admirably suited to help managers in their strategic decision making on operations management issues. In social sciences, quantitative research refers to the systematic empirical investigation of social phenomena via statistical, mathematical or computational techniques.The first edition of 'Q… Mehr

CHF 232.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Moutinho, Luiz (Hrsg.)
  • ISBN: 978-981-4696-34-0
  • EAN: 9789814696340
  • Produktnummer: 18891855
  • Verlag: World Scientific Publishing Company
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2015
  • Seitenangabe: 570 S.
  • Masse: H23.5 cm x B15.7 cm x D3.4 cm 968 g
  • Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
  • Gewicht: 968

2 weitere Werke von Kun-Huang (Hrsg.) Huarng:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.