Produktbild
Sallie Sherman

The Seven Keys to Managing Strategic Accounts

Buch

Top-to-Bottom Techniques for Keeping Your Best Customers In-House and Happy--and Away from Your CompetitionStrategic accounts are your firm's lifeblood; they play a critical role in its success or failure. The Seven Keys to Managing Strategic Accounts is filled with best practices and examples of how to intelligently manage key interactions and relationships with these vital accounts--for greater loyalty, higher profitability, and consistent competitive advantage.Let this hands-on guidebook's compelling case studies and examples help you to: Create firm-wide alignment and commitment to meeting the needs and expectations of strategic accounts… Mehr

CHF 44.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Sperry, Joseph / Reese, Samuel
  • ISBN: 978-0-07-141752-5
  • EAN: 9780071417525
  • Produktnummer: 8318361
  • Verlag: Mcgraw Hill Book Co
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2003
  • Seitenangabe: 256 S.
  • Masse: H23.6 cm x B16.2 cm x D2.5 cm 510 g
  • Auflage: New
  • Gewicht: 510

Über den Autor


McGraw-Hill authors represent the leading experts in their fields and are dedicated to improving the lives, careers, and interests of readers worldwide

1 weiteres Werk von Sallie Sherman:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.