Produktbild
Martin I A (Hrsg.) Bulmer

The Secondary Analysis of Survey Data

Buch

This collection brings together the key publications on the secondary analysis of data and embraces many aspects of how to analyse quantitative survey data, whether primary or secondary. As secondary analysis, defined as use of data that was collected by individuals other than the investigator, is often a starting point for other social science research methods, this set will be a critical resource for researchers across the social sciences.Volume 1 introduces secondary analysis and explores the sources and types of survey data available, research design, causality and different approaches to analysis. Volume 2 centres on exploring and descri… Mehr

CHF 1,049.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Sturgis, Patrick (Hrsg.) / Allum, Nick (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-4129-0384-4
  • EAN: 9781412903844
  • Produktnummer: 1573398
  • Verlag: SAGE Publications Inc
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2009
  • Seitenangabe: 1664 S.
  • Masse: H60.0 cm x B25.0 cm x D25.0 cm 3'278 g
  • Gewicht: 3278
  • Sonstiges: Professional & Vocational

7 weitere Werke von Martin I A (Hrsg.) Bulmer:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.