Produktbild
Irving Louis Horowitz

Communicating Ideas

The Politics of Scholarly Publishing

Ebook (PDF Format)

Communicating Ideas is the first attempt to place publishing in America in its political and commercial setting. The book addresses the political implications of scholarly communication in the era of the new computerized technology. Horowitz does so by examining classic problems of political theory in the context of property rights versus the presumed right to know, and the special strains involved in publishing as a business versus information as a public trust Offering a knowledgeable and insightful view of publishing in America and abroad, this book makes an important contribution to the study of mass culture in advanced societies.The disc… Mehr

CHF 50.30

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-351-31323-0
  • EAN: 9781351313230
  • Produktnummer: 25315427
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2017
  • Seitenangabe: 356 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 18'807 KB
  • Auflage: 2. Auflage

64 weitere Werke von Irving Louis Horowitz:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.