Produktbild
Stewart (Hrsg.) Clegg

Constituting Management

Markets, Meanings, and Identities

Buch

Frontmatter -- Preface / Palmer, Gill / Clegg, Stewart -- Contents -- Constituting Management / Clegg, Stewart -- Part I. From Markets to Organizations and Back Again -- The Organization and the Market / Muetzelfeldt, Michael -- The Analysis of Markets: From Transaction to Regulation / Thoenig, Jean-Claude / Dupuy, François -- Rational Expectations? Education Policy and the Language of Management in Australia / Marceau, Jane -- The Subjectivity of Segmentation and the Segmentation of Subjectivity / Sturdy, Andrew / Knights, David -- From Concealment to Magnification: The Changing Social and Economic Agenda behind Homeworking / Brocklehurst, M… Mehr

CHF 140.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Palmer, Gill (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-11-014454-3
  • EAN: 9783110144543
  • Produktnummer: 24446675
  • Verlag: De Gruyter
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1996
  • Seitenangabe: 368 S.
  • Masse: H16.0 cm x B23.6 cm x D1.9 cm 622 g
  • Auflage: Reprint 2017
  • Abbildungen: HC runder Rücken kaschiert
  • Gewicht: 622

20 weitere Werke von Stewart (Hrsg.) Clegg:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.