Selling War: The Role of the Mass Media in Hostile Conflicts from World War I to the war on Terror
Brings together international scholarship to explore the changing relationships between war, media, and the public from multidisciplinary perspectives and over an extended historical period, spanning from World War I through the so-called 'War on Terror'.
CHF 47.90
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Karmasin, Matthias (Hrsg.) / Melischek, Gabriele (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-84150-610-4
- EAN: 9781841506104
- Produktnummer: 13074889
- Verlag: Paperbackshop Uk Import
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2013
- Seitenangabe: 367 S.
- Masse: H22.9 cm x B17.0 cm x D2.3 cm 635 g
- Auflage: New
- Gewicht: 635
Über den Autor
Josef Seethaler is a senior scientist at the Austrian Academy of Sciences in Vienna. Matthias Karmasin is chair for media and communication sciences at the University of Klagenfurt. Gabriele Melischek is a consultant to the Austrian Academy of Sciences in Vienna. Romy Wohlert is a post-doc researcher at the Austrian Academy of Sciences in Vienna.
12 weitere Werke von Josef (Hrsg.) Seethaler:
Bewertungen
Anmelden