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Josef (Hrsg.) Seethaler

Selling War: The Role of the Mass Media in Hostile Conflicts from World War I to the war on Terror

Buch

Brings together international scholarship to explore the changing relationships between war, media, and the public from multidisciplinary perspectives and over an extended historical period, spanning from World War I through the so-called 'War on Terror'.

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Produktdetails


Weitere Autoren: Karmasin, Matthias (Hrsg.) / Melischek, Gabriele (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-84150-610-4
  • EAN: 9781841506104
  • Produktnummer: 13074889
  • Verlag: Paperbackshop Uk Import
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 367 S.
  • Masse: H22.9 cm x B17.0 cm x D2.3 cm 635 g
  • Auflage: New
  • Gewicht: 635

Über den Autor


Josef Seethaler is a senior scientist at the Austrian Academy of Sciences in Vienna. Matthias Karmasin is chair for media and communication sciences at the University of Klagenfurt. Gabriele Melischek is a consultant to the Austrian Academy of Sciences in Vienna. Romy Wohlert is a post-doc researcher at the Austrian Academy of Sciences in Vienna.

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