Produktbild
Felicity (Hrsg.) Armstrong

Action Research for Inclusive Education

Participation and Democracy in Teaching and Learning

Ebook (PDF Format)

Exploring practitioner research and the possibilities it creates for increasing student participation and developing inclusive practices in educational contexts, this insightful text presents a range of original and innovative approaches to Action Research, and highlights the critical relationship between educational theory, research and practice in transformative action.Focussing on social constructivist approaches to teaching and learning, Action Research for Inclusive Education offers first-hand insights from researcher-practitioners from international settings including Denmark, Germany, Ireland, Saudi Arabia, Granada, Greece, Singapore a… Mehr

CHF 41.25

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Tsokova, Diana (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-351-04835-4
  • EAN: 9781351048354
  • Produktnummer: 31317160
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2019
  • Seitenangabe: 190 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 7'753 KB
  • Auflage: 1. Auflage
  • Abbildungen: 9 schwarz-weiße Fotos, 10 schwarz-weiße Zeichnungen, 1 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


Felicity Armstrong is Professor of Education at the Institute of Education, University College London, UK.Diana Tsokova is an independent Higher Education researcher and practitioner. She formerly worked as a Senior Lecturer in the Psychology of Special Needs in Primary Education at the Institute of Education, University College London, UK.

24 weitere Werke von Felicity (Hrsg.) Armstrong:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.