Produktbild
Lisa Min (Hrsg.) Tang

Handbook of the Management of Creativity and Innovation

Buch

Handbook of the Management of Creativity and Innovation: Theory and Practice is a collection of theories and practices for the effective management of creativity and innovation, contributed by a group of European experts from the fields of psychology, education, business, engineering, and law. Adopting an interdisciplinary and intercultural approach, this book offers rich perspectives - both theoretical and practical - on how to manage creativity and innovation effectively in different domains and across cultures.This book appeals to students, teachers, researchers, and managers who are interested in creative and innovative behavior, and its… Mehr

CHF 227.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Werner, Christian (Hrsg.)
  • ISBN: 978-981-3141-87-2
  • EAN: 9789813141872
  • Produktnummer: 20115933
  • Verlag: Wspc
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2017
  • Seitenangabe: 420 S.
  • Masse: H25.0 cm x B17.5 cm x D2.7 cm 902 g
  • Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
  • Gewicht: 902

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.