Produktbild
Ghorbani

Marketing in the Cyber Era

Strategies and Emerging Trends

Buch

The growth of new technologies, internet, virtualisation, and the globalisation of production and consumption has given focus on new marketing strategies in the cyber era. This has shaped a demand for an innovative conceptual framework for the marketing industry.Marketing in the Cyber Era: Strategies and Emerging Trends brings together best practices and innovative approaches for effective marketing in today's economy. Stressing the importance of structure, strategy, leadership, and marketing in the Cyber Era; this book is a useful tool for upper-level students, researchers, academicians, professionals and practitioners, scientists, and execu… Mehr

CHF 201.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Ghorbani, Ali (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-4666-4864-7
  • EAN: 9781466648647
  • Produktnummer: 15275618
  • Verlag: Business Science Reference
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 358 S.
  • Masse: H28.6 cm x B22.1 cm x D2.3 cm 1'162 g
  • Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
  • Gewicht: 1162

41 weitere Werke von Ghorbani:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.