Mohamed (Hrsg.) Ally
Emerging Technologies and Pedagogies in the Curriculum
Buch
This book explores the technologies that can be used in curricula to make education smarter and more adaptive in order to better meet the needs of today's learners. The main emphasis is based on the theory and best practices of incorporating emerging technologies into curricula so as to educate learners in the 21st century. The book provides valuable insights into the future of education and examines which pedagogies are most suitable for integrating emerging technologies. It will help educators and stakeholders design and implement curricula that effectively prepare learners for the challenges of tomorrow.
CHF 150.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V104:
Folgt in ca. 10 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Tsinakos, Avgoustos (Hrsg.) / Yu, Shengquan (Hrsg.)
- ISBN: 978-981-1506-17-8
- EAN: 9789811506178
- Produktnummer: 32604128
- Verlag: Springer Singapore
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2020
- Seitenangabe: 480 S.
- Masse: H24.4 cm x B17.2 cm x D3.7 cm 893 g
- Auflage: 1st ed. 2020
- Abbildungen: HC runder Rücken kaschiert
- Gewicht: 893
Über den Autor
123826683
27 weitere Werke von Mohamed (Hrsg.) Ally:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.