Produktbild
Marina (Hrsg.) Bianchi

The Active Consumer

Novelty and Surprise in Consumer Choice

Ebook (PDF Format)

The Active Consumer discusses how consumers seem to delight in trying new solutions and exploring new combinatory possibilities. This book provides an economic-theoretical understanding of this phenomenon and the many ways in which innovation can structure consumer choice. The authors show from different points of view how central novelty can be in consumer behaviour, how it relates to technical change and how new consumer capabilities are developed and organized.

CHF 49.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-134-69381-8
  • EAN: 9781134693818
  • Produktnummer: 18415313
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2006
  • Seitenangabe: 288 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 1'402 KB

3 weitere Werke von Marina (Hrsg.) Bianchi:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.