Produktbild
Mehmet (Hrsg.) Kaya

Putting Social Media and Networking Data in Practice for Education, Planning, Prediction and Recommendation

Buch

This book focusses on recommendation, behavior, and anomaly, among of social media analysis. First, recommendation is vital for a variety of applications to narrow down the search space and to better guide people towards educated and personalized alternatives. In this context, the book covers supporting students, food venue, friend and paper recommendation to demonstrate the power of social media data analysis. Secondly, this book treats behavior analysis and understanding as important for a variety of applications, including inspiring behavior from discussion platforms, determining user choices, detecting following patterns, crowd behavior m… Mehr

CHF 115.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Alhajj, Reda (Hrsg.) / Kawash, Jalal (Hrsg.) / Birinci, Suayip (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-030-33700-1
  • EAN: 9783030337001
  • Produktnummer: 35513192
  • Verlag: Springer International Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2020
  • Seitenangabe: 252 S.
  • Masse: H23.5 cm x B15.5 cm x D1.3 cm 388 g
  • Auflage: 1st ed. 2020
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 388

12 weitere Werke von Mehmet (Hrsg.) Kaya:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.