Medienpsychologie
Schlüsselbegriffe und Konzepte
In the Learning and Reference Guide, 61 central concepts of Media Psychology are presented in short texts which bring together the current state of knowledge on specific assumptions and theories. In the 2nd Edition, current concepts from social media are integrated. The chapters are designed according to a uniform plan and include a brief description of the respective concept, an explanation of the key assumptions, a description of the typical methodology, a summary of the current empirical results as well as a critical assessment.
CHF 66.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V301:
Libri-Titel folgt in ca. 2 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Schwan, Stephan (Hrsg.) / Unz, Dagmar (Hrsg.) / Suckfüll, Monika (Hrsg.)
- ISBN: 978-3-17-026137-2
- EAN: 9783170261372
- Produktnummer: 19134359
- Verlag: Kohlhammer W.
- Sprache: Deutsch
- Erscheinungsjahr: 2016
- Seitenangabe: 479 S.
- Originaltitel: Media Psychology
- Masse: H23.3 cm x B15.7 cm x D2.2 cm 785 g
- Auflage: 2., überarbeitete und erweiterte Auflage
- Abbildungen: 23 Abbildungen, 10 Tabellen
- Gewicht: 785
Über den Autor
Prof. Dr. Nicole C. Krämer, Professor of Social PsychologyProf. Dr. Stephan Schwan teaches the Realistic Representations working group at the Institute of Knowledge Media in Tübingen Prof. Dr. Dagmar Unz, Media PsychologistProf. Dr. Monika Suckfüll teaches communication and media sciences
3 weitere Werke von Nicole (Hrsg.) Krämer:
Bewertungen
Anmelden