Produktbild
Gerard (Hrsg.) Hastings

The SAGE Handbook of Social Marketing

Ebook (PDF Format)

For the first time, this benchmark handbook brings together a systematic framework and state-of-the-art thinking to provide complete coverage of the social marketing discipline. It presents a major retrospective and prospective overview of social marketing, helping to define and shape its current and future developments by:- examining the defining elements of social marketing, their intellectual origins, evolution, current status and direction of travel;- discussing how these have been used in practice, emphasising emerging areas and recent innovations; and- setting the agenda for future research and development in the discipline.For academic… Mehr

CHF 141.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Angus, Kathryn (Hrsg.) / Bryant, Carol A. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-4462-5447-9
  • EAN: 9781446254479
  • Produktnummer: 14007479
  • Verlag: SAGE Publications
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2011
  • Seitenangabe: 468 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 5'719 KB
  • Auflage: 1. Auflage

5 weitere Werke von Gerard (Hrsg.) Hastings:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.