Produktbild
David Willemsen

The Measurement of Customer Satisfaction

Existing Research, Comparison of Different Methods, and Critical Appraisal

Buch

Research Paper (undergraduate) from the year 2010 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 1,0, RWTH Aachen University (Lehrstuhl Wirtschaftswissenschaften für Ingenieure und Naturwissenschaftler ), language: English, abstract: Only those companies that fully satisfy their customers will be able to maintain a top market position in the long run. Despite the fact that this rule has been known for a very long time, it has drastically gained in importance in the last years. The reasons are multifarious, but three main aspects can be named: the upswing of customer needs, ex… Mehr

CHF 52.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-640-83445-7
  • EAN: 9783640834457
  • Produktnummer: 11048388
  • Verlag: GRIN Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2011
  • Seitenangabe: 76 S.
  • Masse: H21.0 cm x B14.6 cm x D1.5 cm 124 g
  • Auflage: 1. Auflage
  • Gewicht: 124

5 weitere Werke von David Willemsen:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.