Produktbild
Maibach

Designing Health Messages: Approaches from Communication Theory and Public Health Practice

Buch

How do you design an effective message for a health campaign? This book explores this question from both practical and theoretical perspectives. The contributors demonstrate the necessity of basing message design decisions on appropriate theories of human behaviour and communication effectiveness by synthesizing and integrating knowledge and insights from theory and research in communication and health behaviour change. This book will be an essential aid to designing messages for use in health communication campaigns.

CHF 116.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Maibach, Edward / Parrott, Roxanne Louiselle (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-8039-5398-7
  • EAN: 9780803953987
  • Produktnummer: 19925343
  • Verlag: Sage Pubn
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1995
  • Seitenangabe: 320 S.
  • Masse: H21.4 cm x B14.8 cm x D2.1 cm 426 g
  • Auflage: New
  • Gewicht: 426

100 weitere Werke von Maibach:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.