Maibach
Designing Health Messages: Approaches from Communication Theory and Public Health Practice
Buch
How do you design an effective message for a health campaign? This book explores this question from both practical and theoretical perspectives. The contributors demonstrate the necessity of basing message design decisions on appropriate theories of human behaviour and communication effectiveness by synthesizing and integrating knowledge and insights from theory and research in communication and health behaviour change. This book will be an essential aid to designing messages for use in health communication campaigns.
CHF 116.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Maibach, Edward / Parrott, Roxanne Louiselle (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-8039-5398-7
- EAN: 9780803953987
- Produktnummer: 19925343
- Verlag: Sage Pubn
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 1995
- Seitenangabe: 320 S.
- Masse: H21.4 cm x B14.8 cm x D2.1 cm 426 g
- Auflage: New
- Gewicht: 426
100 weitere Werke von Maibach:
Ebook (PDF Format)
CHF 236.00
Ebook (EPUB Format)
CHF 84.50
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.