Produktbild
Boden, Margaret A. (Research Professor of Cognitive Science, University of Sussex) (Hrsg.)

Dimensions of Creativity

Buch

Dimensions of Creativity brings together original articles that draw on a range of discipline-from the history and sociology of science, psychology, philosophy, and artificial intelligence-to ask how creative ideas arise, and whether creativity can be objectively defined and measured.

CHF 35.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-262-52219-9
  • EAN: 9780262522199
  • Produktnummer: 16354489
  • Verlag: MIT Press Ltd
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1996
  • Seitenangabe: 256 S.
  • Masse: H15.0 cm x B22.6 cm x D1.7 cm 472 g
  • Gewicht: 472
  • Sonstiges: Undergraduate

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.