Produktbild
Clemens (Hrsg.) Wischermann

Advertising and the European City

Historical Perspectives

Ebook (PDF Format)

First published in 2000, this volume responds to the rise and spread of advertising throughout Europe and the world in the past one and a half centuries which is breathtaking in its scope and influence, now part of the way we think and live. Historians are only just beginning to understand this process, replacing outmoded theories of manipulation which focused on the advertiser with more sophisticated cultural explanations that centre on the way consumers filter and select messages creating new worlds of perception. The authors of this work find the origins and trace the development of this new world or perception in the modern city: London a… Mehr

CHF 36.75

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Shore, Elliott (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-429-86433-9
  • EAN: 9780429864339
  • Produktnummer: 29589630
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2019
  • Seitenangabe: 242 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 31'490 KB
  • Auflage: 1. Auflage

6 weitere Werke von Clemens (Hrsg.) Wischermann:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.