Barbara Fawcett
Turning Ideas into Research
Buch
The authors' user-friendly approach emphasizes the importance of participation, collaboration and inclusivity, and examines worldviews and understandings of knowledge in order to enable greater critical reflection. Chapters provide guidance on achieving impact with your research, and feature reflective questions to enhance your engagement with the issues covered.
CHF 57.50
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V103:
Folgt in ca. 5 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Pockett, Rosalie
- ISBN: 978-1-4462-6671-7
- EAN: 9781446266717
- Produktnummer: 17386554
- Verlag: Sage Publications Ltd
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2015
- Seitenangabe: 186 S.
- Masse: H24.4 cm x B17.0 cm x D1.0 cm 332 g
- Abbildungen: Paperback
- Gewicht: 332
26 weitere Werke von Barbara Fawcett:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.