Produktbild
Elizabeth B. Goldsmith

Consumer Economics

Issues and Behaviors

Ebook (EPUB Format)

From identity theft to product recalls, from what we once thought of as unshakeable institutions to increasing concerns about sustainability, consumer issues are an integral part of modern life. This fully updated third edition of Consumer Economics offers students an accessible and thorough guide to the concerns surrounding the modern consumer and brings to light the repercussions of making uninformed decisions in today's economy. This definitive textbook introduces students to these potential issues and covers other key topics including consumer behavior, personal finance, legal rights and responsibilities, as well as marketing and advertis… Mehr

CHF 114.15

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-317-53969-8
  • EAN: 9781317539698
  • Produktnummer: 20180842
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2016
  • Seitenangabe: 578 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 5'684 KB
  • Auflage: 3. Auflage
  • Abbildungen: 94 farbige Abbildungen, 69 farbige Fotos, 25 farbige Zeichn., 17 farbige Tabellen

Über den Autor


Elizabeth B. Goldsmith is Professor in the Department of Retail Merchandising and Product Development at Florida State University, USA.

11 weitere Werke von Elizabeth B. Goldsmith:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.