Produktbild
Smith, N. Craig (INSEAD, Fontainebleau, France) (Hrsg.)

Global Challenges in Responsible Business

Buch

This book highlights critical challenges for business in a world where corporate responsibility has gone global.

CHF 38.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Bhattacharya, C. B. (Hrsg.) / Vogel, David (University of California, Berkeley) (Hrsg.) / Levine, David I. (University of California, Berkeley) (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-521-73588-9
  • EAN: 9780521735889
  • Produktnummer: 6376657
  • Verlag: Cambridge University Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2010
  • Seitenangabe: 332 S.
  • Masse: H22.7 cm x B15.3 cm x D1.6 cm 536 g
  • Abbildungen: 19 Tables, black and white; 25 Line drawings, black and white
  • Gewicht: 536
  • Sonstiges: Professional & Vocational

Über den Autor


N. Craig Smith is the INSEAD Chaired Professor of Ethics and Social Responsibility at INSEAD, France. C. B. Bhattacharya is the E.ON Chair Professor in Corporate Responsibility at the European School of Management and Technology, Berlin. David Vogel is the Solomon Lee Professor of Business Ethics at the Haas School of Business, University of California, Berkeley. David I. Levine is the Eugene E. and Catherine M. Trefethen Professor of Business Administration at the Haas School of Business, University of California, Berkeley.

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.