Produktbild
Robert E Stevens

Concise Encyclopedia of Advertising

Ebook (PDF Format)

At your fingertipsfind advertising terms and concepts quickly and easily in this A-Z reference guide!As with many institutions, advertising has developed its own vocabulary. While some terms and concepts may overlap with other areas, many are used in a particular way and have specific meanings in advertising. The Concise Encyclopedia of Advertising is a comprehensive yet to-the-point compilation of terms and concepts used in the advertising industry. It provides brief, easy-to-understand definitions and explanations of common advertising terms and covers all major concepts used in the industry.The Concise Encyclopedia of Advertising is unique… Mehr

CHF 72.85

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Loudon, David L / Clow, Kenneth E. / Baack, Donald
  • ISBN: 978-1-317-78731-0
  • EAN: 9781317787310
  • Produktnummer: 16959555
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 228 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 2'702 KB

52 weitere Werke von Robert E Stevens:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.