A Critical Inquiry Framework for K-12 Teachers: Lessons and Resources from the U.N. Rights of the Child
Provides powerful ideas to guide pedagogy and a curriculum model for helping students connect with issues in their lives while meeting standards. Vivid portraits of K-12 classrooms illustrate how teachers used a human rights framework to engage students in critical inquiry of relevant social issues, such as immigration rights, religious tolerance, racial equality, countering the effects of poverty, and respect for people with disabilities.
CHF 47.90
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V106:
Fremdlagertitel. Lieferzeit unbestimmt
Produktdetails
Weitere Autoren: Alexander, Lois (Hrsg.) / Lytle, Susan L. (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-8077-5394-1
- EAN: 9780807753941
- Produktnummer: 13705758
- Verlag: Teachers College Pr
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2013
- Seitenangabe: 198 S.
- Masse: H22.9 cm x B16.2 cm x D1.2 cm 304 g
- Auflage: New
- Gewicht: 304
1 weiteres Werk von Jobeth (Hrsg.) Allen:
Bewertungen
Anmelden