Produktbild
Murphy, Patrick E. (University of Notre Dame, USA)

Ethics in Marketing

International Cases and Perspectives

Buch

CHF 89.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Laczniak, Gene R. (Marquette University, USA) / Harris, Fiona (The Open University, UK)
  • ISBN: 978-1-138-64809-8
  • EAN: 9781138648098
  • Produktnummer: 20587533
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2016
  • Seitenangabe: 198 S.
  • Masse: H24.4 cm x B17.4 cm x D1.2 cm 394 g
  • Auflage: 2 New edition
  • Abbildungen: 6 Line drawings, black and white; 6 Tables, black and white; 6 Illustrations, black and white
  • Gewicht: 394
  • Sonstiges: Undergraduate

Über den Autor


Patrick E. Murphy is a Professor of Marketing at the University of Notre Dame, USA. His research on marketing ethics has been published in Journal of Marketing, Journal of Business Ethics, Journal of Macromarketing, Journal of Public Policy & Marketing and European Journal of MarketingGene R. Laczniak is the Sanders Professor of Business Emeritus at Marquette University, USA. His research and commentary on marketing and society issues has been published in Journal of Public Policy & Marketing, Journal of Business Ethics, Business Ethics Quarterly and the Journal of Macromarketing.Fiona Harris is a Senior Lecturer in Management in the Department for Strategy and Marketing and Deputy Director of ISM-Open at the Open University, UK.

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.