Produktbild
William D (Hrsg.) Nelson

Advances in Business & Management

Volume 9

Buch

The authors of this book examine the latest research in business and management, including the challenges, strategies and impact of implementing an Automated Fare Collection (AFC) system for electronic ticketing in bus transit in emerging markets; territorial competitiveness and social responsibility; the existing relationship between the emotional aspect and decision-making processes; a theoretical application of experiential marketing on festival tourism; an analysis of brand emotion and product design ; the literature on Enneagramme as a potential tool for enhancing occupational health and safety; the use of swarm intelligence in the field… Mehr

CHF 305.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-63484-835-0
  • EAN: 9781634848350
  • Produktnummer: 20282282
  • Verlag: Nova Science Publishers Inc
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2016
  • Seitenangabe: 183 S.
  • Masse: H26.7 cm x B23.7 cm x D1.6 cm 516 g
  • Gewicht: 516
  • Sonstiges: Professional & Vocational

12 weitere Werke von William D (Hrsg.) Nelson:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.