Produktbild
Robert G. (Hrsg.) Picard

Media Firms

Structures, Operations, and Performance

Ebook (EPUB Format)

Media Firms presents studies applying the company level approach to media and communication firms. It explores differences among missions, strategies, organizational choices, and other business decisions. Reviewing economic factors and pressures on media and communications companies, this book seeks to improve understanding of how these elements affect market and company structures, operations, and performance of firms. The chapters, written by leading scholars worldwide, were selected from papers on the theme of media firms presented at the 5th World Media Economics Conference hosted by the Turku School of Economics and Business Administra… Mehr

CHF 50.30

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-135-63680-7
  • EAN: 9781135636807
  • Produktnummer: 14832071
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 272 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 3'644 KB

19 weitere Werke von Robert G. (Hrsg.) Picard:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.