Public Space, Media Space
Public Space, Media Space asks how media saturation are transforming public space and our experience of it. From the role of graffiti and Youtube videos of street art in the Cairo revolution, to OOH (Out of Home) advertising, the book is diverse in its approach and global in its coverage.
CHF 140.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Harbord, J. (Hrsg.) / Moore, R. (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-137-02775-7
- EAN: 9781137027757
- Produktnummer: 13707258
- Verlag: Springer Nature
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2013
- Seitenangabe: 284 S.
- Masse: H21.6 cm x B14.2 cm x D2.3 cm 544 g
- Auflage: 2013
- Gewicht: 544
Über den Autor
Edited By Chris Berry, Janet Harbord and Rachel O. Moore
2 weitere Werke von C. (Hrsg.) Berry:
Bewertungen
Anmelden