Produktbild
David A. Aaker

Managing Brand Equity

Ebook (EPUB Format)

The most important assets of any business are intangible: its company name, brands, symbols, and slogans, and their underlying associations, perceived quality, name awareness, customer base, and proprietary resources such as patents, trademarks, and channel relationships. These assets, which comprise brand equity, are a primary source of competitive advantage and future earnings, contends David Aaker, a national authority on branding. Yet, research shows that managers cannot identify with confidence their brand associations, levels of consumer awareness, or degree of customer loyalty. Moreover in the last decade, managers desperate for short-… Mehr

CHF 16.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-4391-8838-5
  • EAN: 9781439188385
  • Produktnummer: 14342427
  • Verlag: Simon + Schuster Inc.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2009
  • Seitenangabe: 299 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 8'575 KB

Über den Autor


David A. Aaker

28 weitere Werke von David A. Aaker:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.