Innovations in International Business
A leading international business theorist and writer for more than 30 years Peter Buckley focuses in this volume on the development and modelling of the multinational enterprise (MNE) and its role in knowledge creation and dissemination as well as cultural distance in international business, particularly with respect to Asian business.
CHF 171.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-0-230-28966-6
- EAN: 9780230289666
- Produktnummer: 18844931
- Verlag: Palgrave Macmillan Ltd
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2012
- Seitenangabe: 396 S.
- Masse: H22.3 cm x B14.4 cm x D3.2 cm 683 g
- Auflage: 2012
- Gewicht: 683
Über den Autor
Edited By Peter J. Buckley
17 weitere Werke von Peter J. (Hrsg.) Buckley:
Bewertungen
Anmelden