Produktbild
Miriam (Hrsg.) Catterall

Marketing and Feminism

Current issues and research

Ebook (PDF Format)

This cutting edge, innovative volume offers the best of current scholarship on feminist perspectives in marketing. Through many exciting and often controversial discussions, it highlights and challenges assumptions about women and gender in marketing theory and practice from both historical and current contexts. Key issues and debates include:* the dark side of female consumption* women and marketing in Socialist economies* women and advertising * ecofeminism and marketing* gender, marketing and cultural diversity* marketing, sex and sexuality.Written by internationally recognised experts in marketing and feminism, this book makes a unique co… Mehr

CHF 70.30

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Maclaran, Pauline (Hrsg.) / Stevens, Lorna (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-136-35277-5
  • EAN: 9781136352775
  • Produktnummer: 16983836
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 304 S.
  • Plattform: PDF

3 weitere Werke von Miriam (Hrsg.) Catterall:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.