Produktbild
Peter Schulz

Internationalising a national image - The case of Made in Germany in Western Australia

Ebook (PDF Format)

Diploma Thesis from the year 2002 in the subject Business economics - Offline Marketing and Online Marketing, grade: 1,0 (A), Aachen University of Applied Sciences (FB Economics), 83 entries in the bibliography, language: English, abstract: This paper focuses on two main areas. Firstly, it analyses the impact of 'German identity' on doing business in Western Australia. The second major focus is the connection between business and culture, arguing that culture has a major impact on business and strategy. German culture, as perceived by both literature and managers in German companies in Australia, is highlighted throughout the paper.A question… Mehr

CHF 13.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-638-13572-6
  • EAN: 9783638135726
  • Produktnummer: 12860452
  • Verlag: Grin Verlag
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2002
  • Seitenangabe: 114 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 665 KB

74 weitere Werke von Peter Schulz:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.