Produktbild
Arch G. Woodside

Market-Driven Thinking

Ebook (EPUB Format)

Market-Driven Thinking provides a useful mental model and tools for learning about how executives and customers think within marketplace contexts. When the need to learn about how executives and customer think is recognized, a solution is usually implemented automatically, with no thought given to the relative worth of alternative methods to learn fill the need. Thus, the &quote;dominant logics&quote; (most often implemented methods) to learn about thinking are written surveys and focus group interviews--two research methods that that almost always fail to provide valid and useful answers on how and why executives and customers think… Mehr

CHF 88.35

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-136-38078-5
  • EAN: 9781136380785
  • Produktnummer: 13999600
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2012
  • Seitenangabe: 328 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 5'994 KB

63 weitere Werke von Arch G. Woodside:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.