Produktbild
Scott L. (Solist) Althaus

Communication in U.S. Elections: New Agendas

Buch

Over the past thirty-five years, the rapid development of communication technology, the decline of political parties, a growing culture of cynicism, and the rise of the Internet have all affected U.S. political campaigns. But while these forces seem powerful, little scientific evidence has been gathered of their impact. Communication in U.S. Elections presents work from some of the best young scholars in two disciplines--communication and political science--on how modern election campaigns are affected by such forces. The authors look at how voters acquire political information, how issues are framed for them by the mass media, how attitudes… Mehr

CHF 55.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Hart, Roderick P. (Hrsg.) / Shaw, Daron R. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-7425-0069-3
  • EAN: 9780742500693
  • Produktnummer: 1469293
  • Verlag: Rowman & Littlefield
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2001
  • Seitenangabe: 264 S.
  • Masse: H22.8 cm x B14.9 cm x D1.4 cm 345 g
  • Auflage: New
  • Gewicht: 345

1 weiteres Werk von Scott L. (Solist) Althaus:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.