Produktbild
Petra (Hrsg.) Ahrweiler

Innovation in Complex Social Systems

Ebook (PDF Format)

Innovation is the creation of new, technologically feasible, commercially realisable products and processes and, if things go right, it emerges from the ongoing interaction of innovative organisations such as universities, research institutes, firms, government agencies and venture capitalists.Innovation in Complex Social Systems uses a hard science approach to examine innovation in a new way. Its contributors come from a wide variety of backgrounds, including social and natural sciences, computer science, and mathematics. Using cutting-edge methodology, they deal with the complex aspects of socio-economic innovation processes. Its approach o… Mehr

CHF 56.75

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-136-99677-1
  • EAN: 9781136996771
  • Produktnummer: 19566194
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2010
  • Seitenangabe: 288 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 11'090 KB
  • Abbildungen: 60 schwarz-weiße Zeichnungen, 22 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


Petra Ahrweiler is Professor of Innovation and Technology Management at University College Dublin (UCD), Director of UCD¿s newly established Innovation Research Unit IRU, and Research Affiliate of the Engineering Systems Division at MIT, USA.

10 weitere Werke von Petra (Hrsg.) Ahrweiler:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.